E-learning a jeho využití na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

E-learning a jeho využití na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Neřádová, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-19T04:57:50Z
dc.date.available 2010-07-19T04:57:50Z
dc.date.issued 2010-05-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11920
dc.description.abstract Cílem této práce je představit možnosti e-learningu a e-learningových prvků při prezenční výuce na středních školách. V teoretické části jsou představeny aplikace, které lze v elearningu využít. Pro přehlednost jsou rozčleněny do tří kategorií: Autorské nástroje, internet a systémy pro řízení výuky. Praktická část je věnována akčnímu výzkumu, ve kterém jsou hledány odpovědi na otázky: Zvýší aktivitu studentů v hodinách informatiky učivo zpracovaná ve formě e-learningu? Jaké prvky při vyžití e-learningu pomohou aktivně zapojit studenty v hodinách informatiky?. Výzkum byl prováděn ve dvou třídách třetího ročníku na Obchodní akademii ve Valašském Meziříčí, ve kterých byl nasazen LMS Moodle jako podpora pro prezenční výuku a dále byla výuka obohacena o další prvky e-learningu. cs
dc.format 78 s., 20 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4646500 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-learning en
dc.subject blended learning en
dc.subject Web 2.0 en
dc.subject authoring tools en
dc.subject learning management system en
dc.subject e-learning cs
dc.subject blended learning cs
dc.subject Web 2.0 cs
dc.subject autorské nástroje cs
dc.subject systém pro řízení výuky cs
dc.title E-learning a jeho využití na střední škole cs
dc.title.alternative E-learning and it's use in secondary school en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mikulová, Lenka
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated The aim of this paper is to present the possibilities of e-learning and e-learning elements in full-time teaching in secondary schools. The theoretical part presents applications that can benefit from e-learning. For convenience, are divided into three categories: authoring tool, the Internet and learning management systems. The practical part is devoted to action research in which they sought answers to questions will increase the activity of students in computer science curriculum hours worked in the form of e-learning? What elements in the realization of e-learning will help to actively engage students in computer science classes?. Research was conducted in two classes of third year at the Obchodní akademie in Valašské Meziříčí, which was deployed LMS Moodle as a teaching aid for full-time teaching, and further enriched with other elements of e-learning. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/91 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro základní a střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Elementary and Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 15227
dc.date.assigned 2010-02-19
utb.result.grade B
local.subject pedagogický výzkum cs
local.subject educational research en


Files in this item

Files Size Format View
neřádová_2010_dp.pdf 4.431Mb PDF View/Open
neřádová_2010_vp.doc 297Kb Microsoft Word View/Open
neřádová_2010_op.doc 256.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account