Marketingová komunikace v pracovní a personální agentuře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace v pracovní a personální agentuře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Byrtusová, Alexandra
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:44:11Z
dc.date.available 2010-07-13T16:44:11Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1197
dc.description.abstract Práce analyzuje specifika marketingové komunikace trhu práce z pohledu segmentu marke-tingu služeb. Sleduje konkrétní komunikační procesy v pracovní a personální agentuře jednak z pohledu teoretických východisek a paralelně z pohledu strategických cílů firmy. Na základě sofistikované marketingové sondy je ověřována stanovená hypotéza. Práce předkládá sledované organizaci návrhy a jednotlivá doporučení v oblasti marketingové komunikace. cs
dc.format 57s cs
dc.format.extent 1099767 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject marketing průmyslový trh B2B cs
dc.subject spotřebitelský trh B2C cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject mar-ketingová komunikace a nákupní chování cs
dc.subject vlastnosti služeb a jejich důsledky pro marke-ting cs
dc.subject marketingová strategie v oblasti služeb cs
dc.subject outsourcing lidských zdrojů cs
dc.subject Marketing en
dc.subject industrial market B2B en
dc.subject consumer's market B2C en
dc.subject customer en
dc.subject service marketing en
dc.subject marketing communication and purchase behaviour en
dc.subject features of services and their con-sequences for marketing en
dc.subject marketing strategy in the field of services en
dc.subject outsourcing of human resources en
dc.title Marketingová komunikace v pracovní a personální agentuře cs
dc.title.alternative Marketing communication in recruitment agency en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.description.abstract-translated The thesis analyses marketing communication of labour market from point of view of marketing services segment. It characterize concerete communication processes in recruitment agency both from theoretical bases and point of view of company strategy. Thesis verifies given hypothesis on the base of sophisticated marketing probing and provides reccommen-dations for selected organization. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2661
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
byrtusová_2006_bp.pdfBlocked 1.048Mb PDF View/Open
byrtusová_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
byrtusová_2006_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account