Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků

Show full item record

No preview available
Title: Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků
Author: Janečková, Lucie
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Hlavní úlohou je vytvořit projekt, který rozšíří současnou nabídku firmy o tzv. "tekuté dárky", které zahrnují etikety na vína a ostatní lihoviny, skleničky s potiskem, dárkové tašky a předměty. Prvotními podklady ke zpracování této bakalářské práce jsou: SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a konkurence v oblasti "tekutých dárků". Na základě těchto analýz je navržen plán zavedení nového výrobku na trh. Důležitou součástí projektu jsou vhodně zvolená propagace a efektivní formy oslovení potenciálních zákazníků. V závěru bakalářské práce je vypracován návrh na vyhodnocení projektu "Tekuté dárky".
URI: http://hdl.handle.net/10563/12105
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 13489


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janečková_2010_bp.pdf 2.175Mb PDF View/Open
janečková_2010_vp.pdf 287.6Kb PDF View/Open
janečková_2010_op.pdf 363.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account