Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje
Author: Vojtechová, Martina
Advisor: Muchová, Simona
Abstract: Má bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu pro zavedení výrobku slovenské firmy na trh Zlínského kraje. Teoretická část je zaměřená na teoretické podklady týkající se zavádění nového výrobku na trh, analýzy prostředí, konkurence, marketingového mixu a postupu při provádění marketingového výzkumu. V druhé části, po krátkém představení společnosti a produktu, je prováděná analýza vnějšího prostředí, Porterova a SWOT analýza. Na základe marketingového mixu a výsledků realizovaného průzkumu jsou vypracovány doporučení pro firmu eOznamko týkající se zavedení nového produktu na trh Zlínského kraje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12647
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 16975


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vojtechová_2010_bp.pdf 2.016Mb PDF View/Open
vojtechová_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
vojtechová_2010_op.pdf 502.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account