Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů

Show full item record

No preview available
Title: Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů
Author: Kaplanová, Kristina
Advisor: Klčová, Hana
Abstract: Elektronické aukce (e-aukce) jsou fenoménem posledních let. Jejich nevětší klad vidím v: jednoduchosti a rychlosti nákupního procesu, průhlednosti celého nákupu (protikorupční nástroj), zvyšování efektivity marketingu dodavatelských vztahů a snížení ceny nakupovaných komodit na jejich opravdovou tržní hodnotu. Faktory, které ovlivňují úspěšnost e-aukce jsou různorodé, ale jako základní bychom mohli definovat: dostatečný objem poptávky (objem kontraktu), reálné dodavatelské podmínky, dostatečný počet dodavatelů (konkurenční prostředí na daném komoditním trhu), dlouhodobost kontraktu, a finanční důvěryhodnost zadavatele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1268
Date: 2006-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kaplanová_2006_dp.pdfBlocked 643.5Kb PDF
kaplanová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
kaplanová_2006_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account