Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s.
Author: Čapková, Dagmar
Advisor: Úlehla, Ivan
Abstract: Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Synot auto, a.s., která je importérem značky BMW a MINI. Společnost Synot auto, a.s. se zabývá prodejem nových vozů BMW a kompletním servisem této značky. Analýzou marketingového mixu s podrobným zaměřením na marketingovou komunikaci budou představeny výrobky a služby, jež společnost nabízí, dále jejich ceny, distribuce a především způsob jejich propagace. Na základě této analýzy budou navrženy možná doporučení k zefektivnění marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12829
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 13518


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čapková_2010_bp.pdf 2.104Mb PDF View/Open
čapková_2010_vp.doc 53.53Mb Microsoft Word View/Open
čapková_2010_op.pdf 288.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account