Newsletter INFO<U> jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Newsletter INFO<U> jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Jenčová, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:16:42Z
dc.date.available 2010-07-19T18:16:42Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13085
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o elektronickém měsíčníku Ostravské univerzity v Ostravě, newsletteru INFO<U>. Teoretická část práce monitoruje aktuální vývojové trendy komuni-kace organizací s cílovými skupinami zákazníků. Důraz je kladen na public relations formou časopisů a newsletterů. Analýza samotného newsletteru OU je provedena ve vazbě na výzkumné šetření spokojenosti jeho čtenářů. Šetření bylo realizováno, speciálně pro účely bakalářské práce, v březnu a dubnu 2010. Výzkumný vzorek sestává z 1 670 respondentů, s návratností 132 platných dotazníků. Cílem analýzy bylo získání první přímé zpětné vazby na způsob doručování a obsah časopisu a naznačení možností jeho dalšího vývoje. cs
dc.format 76 cs
dc.format.extent 1892643 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject image cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject nová média cs
dc.subject účinky médií cs
dc.subject propagační prostředky cs
dc.subject časopis cs
dc.subject newsletter cs
dc.subject novinářské žánry cs
dc.subject zpráva cs
dc.subject psaní textů cs
dc.subject titulek cs
dc.subject zákaznické časopisy cs
dc.subject spam cs
dc.subject možnosti odhlášení cs
dc.subject registrační formulář; zpětná vazba cs
dc.subject tvůrčí tým cs
dc.subject obsah newsletteru cs
dc.subject tištěný newsletter cs
dc.subject inzerce v zákaznickém časopise cs
dc.subject image en
dc.subject target groups en
dc.subject communication en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject new media en
dc.subject effects of media en
dc.subject means of propaganda en
dc.subject periodical en
dc.subject newsletter en
dc.subject journalistic genres en
dc.subject report en
dc.subject text writ-ting en
dc.subject headline en
dc.subject costumer magazíne; spam en
dc.subject ways of deregistration en
dc.subject registration form en
dc.subject fe-edback en
dc.subject realization team en
dc.subject content of newsletter en
dc.subject printed newsletter en
dc.subject advertisement in costu-mer magazine en
dc.title Newsletter INFO<U> jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě cs
dc.title.alternative Newsletter INFO<U> as an instrument of Public Relations of University of Ostrava en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated This thesis deals with electronic periodical of University of Ostrava, named Newsletter INFO <U>. Theoretical part audit current developmental trends in communication between companies and target costumers. The emphasis is placed on public relation by means of magazines and newsletters. In practical part there is detailed analyse of contemporary cus-tomer magazines with emphasis on the electronic ones (newsletters). Analyse of newsletter OU itself is implemented in context of research of its reader's contentment. The research was realized exclusively for purposes of this thesis, in March and April 2010. Research sample comprises of 1 670 respondents, with backflow of 132 valid questionnaires. The goal of analysis was acquisition of first proximate feedback on way of delivering and con-tent of magazine and indication of possibilities of its future development. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13665
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
jenčová_2010_bp.pdf 1.804Mb PDF View/Open
jenčová_2010_vp.pdf 55.80Kb PDF View/Open
jenčová_2010_op.pdf 59.10Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account