Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o.
Author: Jestřabík, Martin
Advisor: Zderčík, Antonín
Abstract: Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou analytickou a projektovou. V teoretické části se seznámíme s marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zhodnocením současného stavu marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. Komunikační plán je podroben rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13143
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 13498


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jestřabík_2010_bp.pdf 3.796Mb PDF View/Open
jestřabík_2010_vp.pdf 137.9Kb PDF View/Open
jestřabík_2010_op.pdf 123.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account