Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o.
Autor: Jestřabík, Martin
Vedoucí: Zderčík, Antonín
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou analytickou a projektovou. V teoretické části se seznámíme s marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zhodnocením současného stavu marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. Komunikační plán je podroben rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13143
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13498


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jestřabík_2010_bp.pdf 3.796Mb PDF Zobrazit/otevřít
jestřabík_2010_vp.pdf 137.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
jestřabík_2010_op.pdf 123.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet