Současný svět billboardů - politický billboard

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Současný svět billboardů - politický billboard

Show full item record

No preview available
Title: Současný svět billboardů - politický billboard
Author: Vedral, Jiří
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: V teoretické části je popsán billboard jako reklamní prostředek. Práce uvádí základní informace o historii billboardu, jeho typech, rozměrech, nákladech na výrobu a následný pronájem ploch. Práce se dále zabývá situacemi, kdy je vhodné nebo naopak nevhodné billboard jako propagační prostředek využít, jaké jsou zásady při návrhu kampaní a jak billboard působí na spotřebitele. Konec teoretické části je věnován využití billboardů pro politickou propagaci. Praktická část analyzuje předvolební outdoorové kampaně dvou nejsilnějších politických stran v ČR, ODS a ČSSD. Důraz je kladen na analýzu obsahu a stylu kampaní a jejich působení na voliče. Projektová část nastiňuje návrhy řešení, které by mohly napomoci kultivovat a zefektivnit politickou reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1324
Date: 2006-05-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vedral_2006_bp.pdf 2.048Mb PDF View/Open
vedral_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
vedral_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account