Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Kaňovský, Ivo
dc.date.accessioned 2010-07-19T22:44:23Z
dc.date.available 2010-07-19T22:44:23Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13248
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje analýze účinnosti vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech v České republice. Cílem práce bylo zjistit, jaké prostředky se v současné době v hypermarketech využívají, jaká je jejich efektivita a na základě marketingového výzkumu navrhnout společnosti Soare sekt co nejvýhodnější marketingovou komunikaci podpory v místě prodeje. Jedna z částí práce se také zabývá pohledem zadavatelů POP materiálů na jejich využití v praxi. Teoretická část práce je věnována komunikačnímu mixu, přesněji podlinkové komunikaci, definici podpory prodeje, a to jak ve vztahu ke spotřebitelům tak i ve vztahu k zadavatelům. Teprve na základě přiblížení uvedené problematiky byl realizován dotazníkový výzkum. V závěru je celkové shrnutí a návrh řešení pro společnost Soare sekt. Tato práce obsahuje analýzu několika velmi důležitých marketingových výzkumů a obsahuje také přílohy v podobě prezentace POP prostředků. cs
dc.format 70 cs
dc.format.extent 2394150 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: marketingové komunikace cs
dc.subject podlinkové aktivity cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject hypermarkety cs
dc.subject potřeby zákazníků cs
dc.subject Soare sekt cs
dc.subject dotazníkový průzkum cs
dc.subject POP a POS materiály cs
dc.subject Keywords: marketing communication en
dc.subject Below the Line activities en
dc.subject sales promotion en
dc.subject hypermarkets en
dc.subject the wants of customers en
dc.subject Soare sekt en
dc.subject questionnaire research en
dc.subject POS en
dc.subject point of sale and POP en
dc.subject point of purchase materials en
dc.title Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech cs
dc.title.alternative Specificity and effectiveness of visual instruments of sales promotion in supermarkets en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šercl, Jan
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis analyzes efficiency of visual aids of sales promotion in hypermarkets in the Czech Republic. The thesis is focused on finding the means of sale currently used in the hypermarkets and their efficiency. Based on the marketing research the best way of sales promotion will be suggested to Soare sekt copany. Part of the thesis deals with the submitters of POP materials point of view and their practical utilization . The theoretical part of the work deals with communication mix, or so called Below The Line communication and a definition of sales promotion in relation to both - consumers and submitters. On the basis of this analysis the questionnaire was used. The conclusion brings summarization of the research and suggestings for Soare sekt company. The thesis contains marketing research results and presentation of POP materials enclosed in appendix. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13668
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kaňovský_2010_bp.pdf 2.283Mb PDF View/Open
kaňovský_2010_vp.pdf 55.30Kb PDF View/Open
kaňovský_2010_op.pdf 70.70Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account