Reklamní strategie v protikuřácké kampani

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní strategie v protikuřácké kampani

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní strategie v protikuřácké kampani
Author: Zach, Michal
Advisor: Hradiská, Elena
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na popis, zkoumání a hodnocení reklamních strategií protikuřáckých kampaní. Teoretická část se zaobírá úzce související tématikou jako je podprahová a skrytá reklama, neuromarketing, kouření ve filmu, motivy strachu, humoru a sexu. V praktické části je obsahovou analýzou proveden rozbor třech konkrétních protikuřáckých kampaní, které reprezentují nejčastěji využívané strategie. Zároveň je vytyčen cíl objasnit významnost vlivu tabákových společností a nalézt vhodné obranné postupy jak v rámci protikuřáckých kampaní, tak v celospolečenském kontextu. Závěrečná část obsahuje na základě výsledků analýzy návrh efektivní strategie v boji proti tabakismu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13459
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13648


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zach_2010_bp.pdf 1.103Mb PDF View/Open
zach_2010_vp.pdf 55.95Kb PDF View/Open
zach_2010_op.pdf 55.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account