Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o.
Author: Slováčková, Renáta
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a sponzoringem firmy Viessmann, s.r.o. Cílem této diplomové práce je zpracování projektu, který si klade za úkol vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, shrnuje teoretické poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a sponzoringu. Druhá, praktická část, analyzuje současnou integrovanou marketingovou komunikaci a sponzoring ve firmě Viessmann, s.r.o. V poslední části je zpracován projekt, ve kterém jsou navrženy změny, které povedou k vyššímu využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13899
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 14921


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slováčková_2010_dp.pdf 2.702Mb PDF View/Open
slováčková_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
slováčková_2010_op.pdf 130.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account