Guerilla marketing a advertising z interkulturního pohledu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Guerilla marketing a advertising z interkulturního pohledu

Show full item record

No preview available
Title: Guerilla marketing a advertising z interkulturního pohledu
Author: Alexová, Jitka
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce v teoretické části udává komplexní pohled na guerilla marketing a advertising, včetně implementace guerillové strategie na trh. Dále obsahuje teoretická východiska potřebná pro následující analýzu. V analytické části mapuje diplomová práce výskyt guerilla marketingových kampaní z interkulturního pohledu. Zabývá se analýzou konkurenčních přístupů ke guerilla marketingu z geografického hlediska. Zaměřuje se na trh evropský, americký, asijský, australský i africký, čímž poskytuje komplexní pohled na guerillové kampaně. Vzorek analyzovaných kampaní je zanesen do mapy tržního bojiště, kde je posuzováno několik parametrů. Analýza světových guerillových kampaní produktů, služeb a sociálních kampaní je doplněna o specifika českých guerillových kampaní. V projektové části práce je navržena guerillová kampaň pro soukromý subjekt - jazykovou školu vedral.eu, včetně metodiky měření její efektivity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13919
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13708


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
alexová_2010_dp.pdf 2.623Mb PDF View/Open
alexová_2010_vp.pdf 55.17Kb PDF View/Open
alexová_2010_op.pdf 58.33Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account