Analýza zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Kloudová, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:59:24Z
dc.date.available 2010-07-20T04:59:24Z
dc.date.issued 2010-04-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13956
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá systémem vzdělávání zaměstnanců Call centra České pojišťovny, a.s. V teoretické části je uváděna charakteristika základních pojmů z oblasti vzdělávání, zvláštní pozornost je pak věnována významu celoživotního vzdělávání, konkrétně s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání zaměstnanců. V praktické části práce je popsána konkrétní organizace a provedena analýza stávajícího systému vzdělávání. Jsou zde obsaženy výsledky výzkumného šetření zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání. cs
dc.format 69 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 1467713 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Systém podnikového vzdělávání cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject realizace vzdělávací akce cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject vzdělávací metody cs
dc.subject hodnocení systému podnikového vzdělávání cs
dc.subject Company education system en
dc.subject development en
dc.subject implementation of educational course en
dc.subject feedback en
dc.subject educational methods en
dc.subject evaluation of the company education system en
dc.title Analýza zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání cs
dc.title.alternative The Analysis of Interests and Needs of Call Centrum Employees in Education Field en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2010-06-22
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with the education system of the call centre employees in Česká pojišťovna, a.s. The theoretical part defines the basic terms relating to education with special attention paid to the meaning of lifelong learning and with regard to the specifics of employees' education. In the practical part a particular organization is described and the current education system is analyzed in detail. The results of the survey of the call centre employees' interests and needs concerning education are contained herein. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14902
dc.date.assigned 2010-02-10
utb.result.grade A
local.subject podnikové vzdělávání cs
local.subject vzdělávání zaměstnanců cs
local.subject call centra cs
local.subject corporate education en
local.subject employee training and education en
local.subject call centers en


Files in this item

Files Size Format View
kloudová_2010_bp.pdf 1.399Mb PDF View/Open
kloudová_2010_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
kloudová_2010_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account