Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations

Show full item record

No preview available
Title: Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations
Author: Hajná, Michaela
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Téma této diplomové práce je "Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations". Jejím cílem je zanalyzovat současný stav vybrané Public relations agentury, uvést ji do souvislostí českým trhem Public relations a následně stanovit strategické cíle pro další působení agentury a kroky k jejich uskutečnění. První část uvádí obecné souvislosti oboru Public relations: historii oboru, jeho současnost a budoucnost, zařazení Public relations do kontextu marketingových komunikací. V první části jsou rovněž uvedeny etické kodexy Public relations a specifikace Public relations agentur. Další část již popisuje vývoj českého trhu Public relations, a to jak před rokem 1989, tak po něm. Poslední část práce se věnuje agentuře Neopublic Porter Novelli, popisuje její současnou situaci, včetně analýzy konkurence a SWOT analýzy. Následuje určení strategických cílů a kroků k jejich uskutečnění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1397
Date: 2006-05-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hajná_2006_dp.pdf 1.628Mb PDF View/Open
hajná_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
hajná_2006_op.doc 63Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account