Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.
Author: Matochová, Alena
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace ve společnosti XY s.r.o. v oblasti péče o zákazníky, nalezení předností a nedostatků a na základě těchto po-znatků navrhnout vhodné řešení pro zlepšení péče. V teoretické části jsem shrnula dosa-vadní poznatky v oblasti péče o zákazníky. V praktické části jsem nejdříve charakterizovala společnost XY s.r.o. a provedla analýzu současných způsobů péče o zákazníky a spokojenosti zákazníků ve společnosti. Na základě takto získaných poznatků jsem identifikovala hlavní faktory, které ovlivňují péči o zákazníky a navrhla vhodné řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14039
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 17344


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
matochová_2010_bp.pdf 7.266Mb PDF View/Open
matochová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
matochová_2010_op.doc 63Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account