Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s.
Author: Petříková, Eva
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých částí získané z dostupných literárních zdrojů. V praktické části analyzuji marketingovou činnost autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s. v souvislosti s používáním nástrojů marketingového mixu. Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem zpracovala návrhy na zlepšení marketingové činnosti autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s
URI: http://hdl.handle.net/10563/14187
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 17015


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
petříková_2010_bp.pdf 2.277Mb PDF View/Open
petříková_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
petříková_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account