Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Brožková, Darja
dc.date.accessioned 2010-07-20T07:11:58Z
dc.date.available 2010-07-20T07:11:58Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14207
dc.description.abstract Diplomová práce Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice se zabývá optimalizací současného řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část je zaměřena na CRM, jeho implementaci, aplikaci a optimalizaci. Podkladem pro projektovou část diplomové práce jsou provedené analýzy, především analýza současného řízení vztahu se zákazníky ve společnosti. Na základě provedených analýz je společnost schopna určit, zda dokáže čelit konkurenci s možnostmi, kterými disponuje, nebo zda musí svou podnikatelskou strategii změnit nebo učinit opatření pro její zlepšení. Budování vztahu se zákazníky a jeho udržení je pro tuto společnost podstatné, proto se v závěru práce věnuji vytvoření projektu optimalizace. cs
dc.format 88 s., 4 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2441641 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject CRM en
dc.subject segmentation en
dc.subject communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject optimalization en
dc.subject e-shop en
dc.title Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice cs
dc.title.alternative The Project of Optimalization CRM in The Firma KROK CZ, v.o.s. Hranice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hurta, Josef
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The Master Theses The Project of Optimalization CRM in The Firm KROK CZ, v.o.s. Hranice deal with optimalization contemporary proceedings with customers relations. The theoretical part is focused on CRM, implementation, application and optimalization. The practical part is based on analyses which were made, especially analyse of contemporary proceedings with customers in the company. The company is able to find out, if it is possible to face the competition with the possibilities they have, or if they have to change their entrepreneurial strategy or make some steps for its improvement. Building customers relations and its maintain is very necessary for this company. That is the reason why I make the project of optimalization at the end of The Master Theses. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 16187
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
brožková_2010_dp.pdf 2.328Mb PDF View/Open
brožková_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
brožková_2010_op.pdf 41.88Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account