Úloha privátních značek v soudobých marketingových komunikacích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Úloha privátních značek v soudobých marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Úloha privátních značek v soudobých marketingových komunikacích
Author: Hurtová, Helena
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Cílem diplomové práce je analýza dvou vybraných privátních značek maloobchodních řetězců v České republice. Privátní značky jsou v Evropské unii velmi rozšířené a jejich podíl v regálech zahraničních obchodních řetězců je velmi vysoký. Situace u nás se tomuto trendu pomalu přibližuje, a tak je důležité zjistit, jak výrobky prodávané pod privátní značkou hodnotí sami zákazníci. Obchodní řetězce v dnešní době plné konkurence bojují o každého zákazníka, a právě privátní značky jsou tomuto nápomocny. Vybrala jsem si privátní značky hypermarketu Hypernova a Interspar, a to privátní značku Euro Shopper a privátní značku Spar. Ve teoretické a analytické části diplomové práce jsem citovala výzkumy agentur Incoma Research a Gfk Praha. Další literatura a ostatní zdroje jsou uvedeny v přiloženém seznamu literatury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1454
Date: 2006-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hurtová_2006_dp.pdf 771.0Kb PDF View/Open
hurtová_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
hurtová_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account