Úloha privátních značek v soudobých marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úloha privátních značek v soudobých marketingových komunikacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Hurtová, Helena
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:21:01Z
dc.date.available 2010-07-13T18:21:01Z
dc.date.issued 2006-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1454
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je analýza dvou vybraných privátních značek maloobchodních řetězců v České republice. Privátní značky jsou v Evropské unii velmi rozšířené a jejich podíl v regálech zahraničních obchodních řetězců je velmi vysoký. Situace u nás se tomuto trendu pomalu přibližuje, a tak je důležité zjistit, jak výrobky prodávané pod privátní značkou hodnotí sami zákazníci. Obchodní řetězce v dnešní době plné konkurence bojují o každého zákazníka, a právě privátní značky jsou tomuto nápomocny. Vybrala jsem si privátní značky hypermarketu Hypernova a Interspar, a to privátní značku Euro Shopper a privátní značku Spar. Ve teoretické a analytické části diplomové práce jsem citovala výzkumy agentur Incoma Research a Gfk Praha. Další literatura a ostatní zdroje jsou uvedeny v přiloženém seznamu literatury. cs
dc.format 79 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 789593 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject privátní značka cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject poziční strategie cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject image cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject hypermarket cs
dc.subject supermarket cs
dc.subject diskont cs
dc.subject Brand en
dc.subject private label en
dc.subject marketing communication en
dc.subject brand building en
dc.subject positional strategy en
dc.subject competition en
dc.subject image en
dc.subject consumer en
dc.subject research en
dc.subject hypermarket en
dc.subject supermarket en
dc.subject discount en
dc.title Úloha privátních značek v soudobých marketingových komunikacích cs
dc.title.alternative The part of private labels in present marketing communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.description.abstract-translated The target of diploma work is the analysis of two chosen private labels from hypermarkets in Czech Republic. Private labels are very popular and extensive in European Union and its part in bookshelfs in foreign hypermarkets is very high. We have been coming to this situation also in our country, so it is very important to know how much popular and evaluated is the goods sold under private labels for customers. Hypermarkets, supermarkets and discounts must contest for customers very much nowadays and private labels help them in this battle. I have chosen two private labels from Hypernova and Interspar, namely Euro Shopper and Spar private labels. I have used some researches from czech agencies, for example Incoma Research and GfK Praha and these researches are available in theoretic and anylitic parts of this work. Another literature and resources are available in literature list which is part of this diploma work. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2712
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hurtová_2006_dp.pdf 771.0Kb PDF View/Open
hurtová_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
hurtová_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account