Reklamní prvky ve filmech pro děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní prvky ve filmech pro děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Grombiříková, Pavlína
dc.date.accessioned 2012-03-09T00:52:04Z
dc.date.available 2012-03-09T00:52:04Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14784
dc.description.abstract Má bakalářská práce se zabývá reklamními prvky a product placement ve filmech pro děti. Hlavním cílem práce je přiblížit čtenáři problematiku tohoto tématu, vysvětlit základní pojmy a souvislosti, nastínit současnou situaci především v České Republice. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, teoretické poznatky z oblasti reklamy mířené na děti a product placement. Zabývá se také právní stránkou věci. Praktická část představuje vytvořenou databázi filmů pro děti a značek, které jsou v těchto filmech propagovány, dotazníkový průzkum povědomí dětí o propagovaných značkách a podrobnou analýzu reklamních prvků v jednotlivých filmech a s nimi souvisejících aktivit distribučních studií. cs
dc.format 65 s. (74 357 znaků) cs
dc.format.extent 2870561 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject product placement cs
dc.subject filmy pro děti cs
dc.subject reklama mířená na děti cs
dc.subject značka cs
dc.subject reklamní kodex cs
dc.subject dotazníkový výzkum cs
dc.subject product placement en
dc.subject movies for children en
dc.subject advertising targeted at children en
dc.subject commercial mark en
dc.subject advertising code and law en
dc.title Reklamní prvky ve filmech pro děti cs
dc.title.alternative Advertising Elements in Films for Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is concerned to elements of advertising and product placement in mov-ies for children. The main goal is to introduce the issues of the topic, explain the basic con-cepts and contexts, describe the current situation, especially in the ambient of Czech Re-public. The theoretical part explains the basic concepts and theoretical knowledge in the field of advertising directed to children and product placement in general. It also deals with the legal point of view. The practical part involves the creation of a database of movies for children and the brands that are promoted in them, a questionnaire survey of children's awareness of advertised brands and a detailed analysis of the promotional elements in each film and distribution activities related studies. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18746
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
grombiříková_2011_bp.pdf 2.737Mb PDF View/Open
grombiříková_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word View/Open
grombiříková_2011_op.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account