Analýza marketingového mixu hotelu XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu hotelu XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Valíčková, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-09T01:29:07Z
dc.date.available 2012-03-09T01:29:07Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14823
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na využití nástrojů marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu. V teoretické části jsem shrnula poznatky vztahující se k dané problema-tice a vysvětlila všechny pojmy související s tématem. V navazující praktické části jsem se zabývala podrobnou analýzou současného stavu využívaných nástrojů marketingového mixu rozšířeného pro oblast služeb cestovního ruchu. Část práce je také věnována SWOT analýze, segmentaci trhu a průzkumem spokojenosti zákazníků. Na základě zjištěných skutečností jsou v závěru práce navrženy možné úpravy nástrojů marketingového mixu. cs
dc.format 56 s. cs
dc.format.extent 1573715 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject služby cestovního ruchu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject marketing of tourism en
dc.subject services of tourism en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competitiveness en
dc.subject market segmentation en
dc.title Analýza marketingového mixu hotelu XY cs
dc.title.alternative Analysis of marketing mix of the hotel XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis is focused on using tools of the marketing mix in tourism services. In the theoretical part I summarized knowledge relative to the issue and explained all con-cepts related to the topic. In the following practical part I dealt with a detailed analysis of the current state of the used instruments extended marketing mix for tourism services area. Part of the work is also given to the SWOT analysis, market segmentation and customer satisfaction survey. Based on the findings are designed the edit tools of marketing mix at the conclusion of this work. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21134
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
valíčková_2011_bp.pdf 1.500Mb PDF View/Open
valíčková_2011_vp.pdf 788.0Kb PDF View/Open
valíčková_2011_op.pdf 730.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account