Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Kinclová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T04:02:11Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T04:02:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15049
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků hotelu CENTRO Hustopeče a.s. Cílem práce je analyzovat celkovou spokojenost zákazníků a zjistit, jaký je jejich názor na možnou výstavbu wellness centra. Teoretická část se zabývá spokojeností zákazníků, marketingem služeb a konkrétními kroky marketinkového výzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu spokojenosti zákazníků a jejich názoru na wellness centrum. Na základě získaných poznatků autor dává doporučení, která mohou pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
52 s. (67 429 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1229052 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
průzkum pomocí dotazníků
|
cs |
dc.subject |
customers' satisfaction
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svobodová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2011-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on customers' satisfaction in hotel CENTRO Hustopeče a.s. The aim of thesis is to analyze overall customers' satisfaction and to find out their opinion about possible building of wellness centre. The theoretical part deals with customers' satisfaction, service marketing and particular steps of marketing research. The practical part includes the introduction of company and the survey of customers' satisfaction and their opinion about wellness centre. Based on acquired findings, the author gives recommendations that should help to increase customers' satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
19536
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
hotelnictví
|
cs |
local.subject |
hotel-keeping
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account