Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli

Show full item record

No preview available
Title: Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
Author: Bučina, Tomáš
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá ambientními a interagujícími médii, inovativního segmentu out-of-home reklamních nosičů. Jejím cílem je objasnit funkčnost ambientních a interagujících médií z hlediska teorie komunikace, rozčlenit jednotlivá ambientní média do skupin podle toho, jak vznikla, a následně také na příkladech popsat techniky ambientních interakcí. Součástí této práce je také marketingový výzkum vedený formou focus group, který pátrá po důvodech obliby konkrétních ambientních i klasických komunikátů u veřejnosti, aby mohla být příslušná zjištění zevšeobecněna pro další praxi reklamních a marketingových pracovníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15420
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18681


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bučina_2011_bp.pdf 10.13Mb PDF View/Open
bučina_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
bučina_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account