Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí

Show full item record

No preview available
Title: Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí
Author: Janečková Moťková, Jitka
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci stereotypních genderových reprezentací a kontroverzní zobrazení ženy ve vybraném vzorku české reklamy z let 1991 ? 2011. Cílem práce je odhalit genedrové stereotypy, které v tuzemské reklamě přetrvávají. Vzorek vybraných reklam, převážně billboardů, pochází z kauz Rady pro reklamu a soutěže Sexistické prasátečko. Spolu s dotazníkovým šetřením se vyhodnocení zaměřuje na hledání východisek a nových řešení pro tvorbu genderově korektních reklam. Jedním z řešení je i návrh internetové stránky o etických principech reklamy
URI: http://hdl.handle.net/10563/15443
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janečková moťková_2011_dp.pdf 2.218Mb PDF View/Open
janečková moťková_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
janečková moťková_2011_op.doc 351Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account