Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Doležal, Dušan
dc.contributor.author Hlavicová, Radka
dc.date.accessioned 2012-03-09T10:17:37Z
dc.date.available 2012-03-09T10:17:37Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15546
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce s názvem Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o. je návrh marketingového strategického plánu pro firmu, která působí na trhu jako autorizovaný prodejce nových vozů značky Citroën a Mitsubishi. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou vypracovány poznatky z odborné literatury vztahující se k dané problematice. Teoretická část se zabývá pojmy marketing a strategický marketing, dále marketingovým strategickým plánováním a samotným marketingovým strategickým plánem. Obsahem praktické části je charakteristika společnosti a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit firmy. Nechybí zde ani situační analýza a navržený marketingový strategický plán a jeho přínosy pro organizaci. cs
dc.format 82 s. (116 208 znaků) cs
dc.format.extent 49050910 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategie cs
dc.subject marketingové strategické plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject strategy en
dc.subject strategic marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing goals en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject situational analysis en
dc.title Marketingový strategický plán firmy UNICARS CZ s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing strategic plan of UNICARS CZ company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated Subject of bachelor thesis with the name Marketing strategic plan of UNICARS CZ company is to propose a strategic marketing plan for a company, which operates in the market as a dealer of new cars ? Citroën and Mitsubishi. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part there are processed facts from the literature related to this topic. The theoretical part deals with terms e.g. marketing, strategic marketing, strategic marketing planning and marketing strategic plan. The content of practical part is description of the company and evaluation of existing marketing activities of the company. There are even situational analysis and proposed marketing strategic plan and its benefits for the organization. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20958
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hlavicová_2011_bp.pdf 46.77Mb PDF Zobrazit/otevřít
hlavicová_2011_vp.pdf 663.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
hlavicová_2011_op.pdf 833.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet