Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely

Show full item record

No preview available
Title: Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely
Author: Habich, Jan
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Práce je analýzou současného stavu sociálních médií, přičemž je kladen důraz na existenci, budování a využití virtuálních komunit, a to nejen pro marketingové účely. Teoretická část vysvětluje některé pojmy, věnuje se změnám které ve vývoji elektro-nických médií proběhly a rovněž uživatelskému chování. Cílem praktické části je odpovědět na hypotézy a ukázat, jak lze využít vývoj elektro-nických médií a uživatelského chování pro potřeby marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15558
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18747


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
habich_2011_bp.pdf 3.658Mb PDF View/Open
habich_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
habich_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account