Projekt marketingové komunikační strategie při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikační strategie při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s.
Author: Čuřillová, Ivana
Advisor: Kulhánek, Jaroslav
Abstract: Ve své diplomové práci s názvem Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. navrhnu společnosti použít jednu ze tří variant marketingové komunikační strategie s obchodními partnery a se zákazníky. Nejprve ve své teoretické části objasním některé pojmy z marketingové komunikace, které s touto prací souvisí. V praktické části představím nejdříve společnost MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s., dále uvedu dostupné možnosti marketingové komunikace, ze kterých později sestavím projekt marketingové komunikační strategie. Tento projekt rozdělím do tří různých variant, které sestavím z hlediska finanční náročnosti. Jednu z těchto variant společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. doporučím použít při změně názvu na ATEL ENERGETIKA ZLÍN, s.r.o., která se uskuteční v souvislosti se změnou vlastníka této společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1577
Date: 2006-05-09
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čuřillová_2006_dp.pdfBlocked 882.2Kb PDF
čuřillová_2006_vp.doc 41Kb Microsoft Word View/Open
čuřillová_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account