Projekt implementace CRM jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace CRM jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Melišík, Martin
dc.contributor.author Vaculík, Adam
dc.date.accessioned 2012-03-09T14:03:05Z
dc.date.available 2012-03-09T14:03:05Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15840
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku implementace CRM. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky vztahující se na oblast vztahů se zákazníky. V části praktické jsou provedeny potřebné analýzy. Na základě těchto analýz jsou zjištěny nedostatky a navržena opatření na jejich odstranění s vypracovaným projektem implementace CRM ve společnosti CEMEX Sand, s.r.o. cs
dc.format 81 cs
dc.format.extent 2673694 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Management vztahů se zákazníky cs
dc.subject dlouhodobá strategická partnerství cs
dc.subject ziskovost zákazníka cs
dc.subject životní cyklus zákazníka cs
dc.subject dlouhodobá hodnota zákazníka cs
dc.subject informační systémy cs
dc.subject strategie cs
dc.subject projekt cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject Costumer relationship management en
dc.subject long-term strategic partnership en
dc.subject customer profitability en
dc.subject costumer life cycle en
dc.subject long-term costumer value en
dc.subject information systems en
dc.subject strategy en
dc.subject project en
dc.subject competitiveness en
dc.title Projekt implementace CRM jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti cs
dc.title.alternative CRM implementation project as a mean of improving competitiveness en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tyl, Radek
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis focused on CRM implementation. The first part presents the theoretical knowledge in the domain of customer relations. In the practical part are performed the necessary analysis. Based on this analysis are identified deficiencies and proposed measures to remove them with a CRM implementation project developed at CEMEX Sand Ltd. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/177 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Průmyslové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Industrial Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21862
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vaculík_2011_dp.pdfBlocked 2.549Mb PDF View/Open
vaculík_2011_vp.pdf 32.15Kb PDF View/Open
vaculík_2011_op.pdf 110.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account