Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen

Show full item record

No preview available
Title: Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen
Author: Šnobl, Jiří
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a maloobchodní sítě Oděvního podniku, a.s. se zaměřením na značku WD. Výsledky této analýzy jsou potom porovnávány s již realizovanými opatřeními, které mají za úkol získat do prodejen nové zákazníky a zvýšit celkové tržby maloobchodní sítě. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Oděvní podnik, a.s. se zabývá produkcí dámské a pánské klasické konfekce, dále pak produkcí volnočasové módy a džínového oblečení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1608
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šnobl_2006_dp.pdfBlocked 3.101Mb PDF
šnobl_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
šnobl_2006_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account