Facebook jako protředek komunikace nebo reklamy?

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Facebook jako protředek komunikace nebo reklamy?

Show full item record

No preview available
Title: Facebook jako protředek komunikace nebo reklamy?
Author: Zibura, Jiří
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Hlavním cílem této práce je popis možností využití sociální sítě Facebook pro reklamní účely. Teoretická část práce je zaměřena na internet a internetovou reklamu. Také přináší po-drobnou charakteristiku uživatele internetu. Práce dále srovnává reklamu na internetu s tradičními formami reklamy a ukazuje její výhody a nevýhody. Praktická část je orientována přímo na Facebook a jeho komerční využití. Součástí práce je reklamní kampaň pro kosmetický salon provedena prostřednictvím Facebooku, její vyhod-nocení a porovnání s jinými formami internetové reklamy. Na konci práce jsou uvedeny výsledky vlastního výzkumu na téma "Fenomén reklamy na Facebooku".
URI: http://hdl.handle.net/10563/16259
Date: 2011-04-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18786


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zibura_2011_bp.pdf 2.295Mb PDF View/Open
zibura_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
zibura_2011_op.doc 123Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account