Projekt implementace prvků CRM do podniku Ortika a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt implementace prvků CRM do podniku Ortika a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voloch, Jaroslav cs
dc.contributor.author Havlíček, Pavel cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T22:40:12Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:31Z
dc.date.issued 2006-05-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1625
dc.description.abstract Význam stálých a přínosných zákazníků pro úspěch firem neustále roste. Proto je důležité věnovat stále více pozornosti budování kvalitních vztahů s těmito zákazníky. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem výpočetní techniky a zaváděním komplexních informačních systémů do činnosti společnosti. Hlavním úkolem praktické části bylo zanalyzování situace ve společnosti Ortika a.s. a nalezení možností pro využití CRM. Výsledkem práce je projekt implementace softwaru CRM ve společnosti Ortika . cs
dc.format 81s. cs
dc.format.extent 800659 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011 cs
dc.subject CRM systém cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject management cs
dc.subject CRM system en
dc.subject customers en
dc.subject swot analysis en
dc.subject project en
dc.subject management en
dc.title Projekt implementace prvků CRM do podniku Ortika a.s. cs
dc.title.alternative Project of implementation of elements CRM in company Ortika a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slezák, Jiří cs
dc.date.accepted 2006-05-29 cs
dc.description.abstract-translated The significance of permanent and beneficial customers for company's success is steadily growing. This is why it is important to pay more and closer attention to building quality relationship with these customers. Present progress and extensity of soluting of CRM is in big scale qualified by expansion of information technologies and implementing of complex of information systems into activity of company. The basic aim of practical part of work was to carry out an analysis of the situation in company Ortika a.s. and find possibilities of use CRM . The result of work is project of implementation CRM software in Ortika . en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3626
dc.date.assigned 2006-03-06 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
havlíček_2006_dp.pdfBlocked 781.8Kb PDF View/Open
havlíček_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
havlíček_2006_op.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account