Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Krutáková, Eva
dc.date.accessioned 2012-03-09T21:19:13Z
dc.date.available 2012-03-09T21:19:13Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16374
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v podmínkách České republiky. Je zaměřena hlavně na marketingové volební strategie českých politických stran realizovaných při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 2010. Ze získaných poznatků analyzuje vliv těchto strategií na výsledky voleb. cs
dc.format 81 s. cs
dc.format.extent 2884657 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politická strana cs
dc.subject politický marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject volební strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject nástroje komunikační strategie cs
dc.subject Poslanecká sněmovna cs
dc.subject prvovolič cs
dc.subject political party en
dc.subject political marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject election strat-egy en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication tools en
dc.subject House of Commons en
dc.subject first-time voter en
dc.title Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010 cs
dc.title.alternative Marketing Strategy of Czech Political Parties and how it Influenced Elections in 2010 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chvojka, Jiří
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with political marketing and how it is used in Czech republic's conditions.Work is focusing mainly on marketing election strategies of Czech political-parties, which was used by them in elections for Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR 2010 (House of Commons of Czech Parliament).The findings analyze influence of these strategies on voting results. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18757
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
krutáková_2011_bp.pdf 2.751Mb PDF View/Open
krutáková_2011_vp.doc 121Kb Microsoft Word View/Open
krutáková_2011_op.doc 138.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account