Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Author: Ludvíková, Lucie
Advisor: Pančochová, Magda
Abstract: Cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků ve firmě ContiTrade Services s.r.o. Tato společnost provozuje největší českou síť pneu a autoservisů BestDrive. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části mé práce budou vysvětleny pojmy jako chování ku-pujících, kupní rozhodovací proces a marketingový výzkum. V druhé části mé práce bude proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků, které mi přinese toto šetření, bude navrženo doporučení, jak zvýšit spokojenost zákazníků firmy ContiTrade Services s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16544
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 20978


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ludvíková_2011_bp.pdf 1.820Mb PDF View/Open
ludvíková_2011_vp.pdf 678.6Kb PDF View/Open
ludvíková_2011_op.pdf 809.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account