Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Masařová, Vanda
dc.contributor.author Hudcová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-13T22:51:24Z
dc.date.available 2010-07-13T22:51:24Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1661
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zdokonalením marketingového mixu služeb zákazníků v cestovní agentuře SENZA. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska pro část praktickou. V praktické části jsem analyzovala současný stav marketingového mixu služeb. Na základě této analýzy jsem navrhla doporučení pro zlepšení marketingového mixu služeb, která by mohla zvýšit konkurenceschopnost firmy na trhu. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, sponzoring, návrh na zefektivnění komunikačního mixu. cs
dc.format 43 s., 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 263817 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject místo cs
dc.subject propagace cs
dc.subject lidé cs
dc.subject procesy cs
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject people en
dc.subject process en
dc.title Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům ve firmě CA SENZA cs
dc.title.alternative Improvement of the marketing mix of customer services for the travel agency SENZA en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the improvement of the marketing mix of customer services for the travel agency SENZA. My thesis is divided into two main parts. The theoretical part is the basis for the practical part. In practical part I analysed the current condition of marketing mix of services. Based upon this analysis I have designed recommendation for improvement of the marketing mix of services, which could increase the competition of the travel agency on the market. It also suggests product portfolio increase, price differentiation, sponsoring and a proposal for communication mix efficiency increase en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2501
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hudcová_2006_bp.pdfBlocked 257.6Kb PDF View/Open
hudcová_2006_vp.pdf 327.1Kb PDF View/Open
hudcová_2006_op.pdf 257.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account