Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show full item record

No preview available
Title: Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Author: Volejníková, Veronika
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vlivem interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Objasňuje pojem interní public relations, na čem je postaveno a jaké jsou jeho formy. Dále pak mapuje nové nástroje vnitřního PR a tendence v České republice. Velká kapitola je věnována programu Investors in People (organizuje agentura Czech Invest), který je zaměřen mimo jiné na analyzování a následné zlepšování interní komunikace ve středních a malých firmách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1666
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2651


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
volejníková_2006_bp.pdfBlocked 389.6Kb PDF View/Open
volejníková_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
volejníková_2006_op.doc 68.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account