Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR
Author: Mládek, Lukáš
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností úspěšných na pivovar-ském trhu. Cílem bakalářské práce je sledovat tuto komunikaci, zhodnotit ji a navrhnout případné zlepšení pro příští léta. V teoretické části je definován komunikační mix, trendy novodobého marketingu, tradiční výroba piva a současný stav pivovarského trhu. Tradiční výroba piva je do bakalářské práce zahrnuta jako nový marketingový nástroj pivovarů, na kterém staví svoji komunikaci. Praktická část obsahuje stručnou historii a představení obou zde rozebíraných firem, jejich komunikaci a následná doporučení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16977
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 16709


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mládek_2011_bp.pdfBlocked 2.104Mb PDF
mládek_2011_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
mládek_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account