Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Mládek, Lukáš
dc.date.accessioned 2012-03-10T04:38:01Z
dc.date.available 2012-03-10T04:38:01Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16977
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností úspěšných na pivovar-ském trhu. Cílem bakalářské práce je sledovat tuto komunikaci, zhodnotit ji a navrhnout případné zlepšení pro příští léta. V teoretické části je definován komunikační mix, trendy novodobého marketingu, tradiční výroba piva a současný stav pivovarského trhu. Tradiční výroba piva je do bakalářské práce zahrnuta jako nový marketingový nástroj pivovarů, na kterém staví svoji komunikaci. Praktická část obsahuje stručnou historii a představení obou zde rozebíraných firem, jejich komunikaci a následná doporučení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 65 s. cs
dc.format.extent 2206300 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject K Brewery Trade a.s. cs
dc.subject Pivovar Svijany cs
dc.subject tradiční výroba piva cs
dc.subject pivovarský trh cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject brewing industry en
dc.subject K Brewery Trade a.s. en
dc.subject Pivovar Svijany en
dc.subject tra-ditional production of beer en
dc.subject brewery market en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication of Selected Large and Medium-sized Breweries in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on marketing communication of companies in brewery market. Purpose of this thesis is to study and evaluate this communication and suggest an improvements for next seasons. In the theoretical part is defined comminucation mix, trends of modern marketing, traditio-nal brewing and the present situation of brewery market. Traditional production of beer is included in the thesis as a new marketing tool for marketing communication of breweries. The practical part contains brief history and presentation of the two companies of brewery market, their marketing communication and ensuing recommendations which are subjekt to cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16709
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
mládek_2011_bp.pdfBlocked 2.104Mb PDF View/Open
mládek_2011_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
mládek_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account