dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Fekar, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T04:48:53Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T04:48:53Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16981
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této práce je význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací. V teoretické části na základě literární rešerše hledám odbornou oporu pro realizaci marketingového průzkumu na dané téma. V praktické části analyzuji informace získané dotazníkovým šetřením mezi předními českými firmami a následně zjištěné skutečnosti diskutuji formou osobních rozhovorů s několika profesionály z oboru public relations. V projektové části využívám poznatky jak z teoretické, tak z analytické části a navrhuji efektivní model začlenění public relations do integrovaných marketingových komunikací včetně metody měření efektivity PR nástrojů s přihlédnutím k očekávaným trendům. |
cs |
dc.format |
56 s. (68 654 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3523361 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
měření efektivity PR nástrojů
|
cs |
dc.subject |
trendy
|
cs |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.subject |
measuring the effectiveness of PR tools
|
en |
dc.subject |
trends
|
en |
dc.title |
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
The Importance of Public Relations in Integrated Marketing Communications and Its Impact on Efficiency of Other Communication Tools |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is the importance of public relations in the integration of marketing communications and its influence on the effectiveness of other marketing communications tools. Based on bibliographic search, in the theoretical part I look for expert support for carrying out marketing research on the given subject. In the practical part I analyse information obtained by means of a questionnaire inquiry from leading Czech companies and then I discuss the information with several public relations experts in the form of personal interviews. In the project part I use knowledge and findings from both the theoretical and analytical part and I propose a model of integrating public relations into marketing communications, including a method of measuring the effectiveness of PR tools, taking into account the expected trends. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18519
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
E |
|