Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Fekar, Zdeněk
dc.date.accessioned 2012-03-10T04:48:53Z
dc.date.available 2012-03-10T04:48:53Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16981
dc.description.abstract Tématem této práce je význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací. V teoretické části na základě literární rešerše hledám odbornou oporu pro realizaci marketingového průzkumu na dané téma. V praktické části analyzuji informace získané dotazníkovým šetřením mezi předními českými firmami a následně zjištěné skutečnosti diskutuji formou osobních rozhovorů s několika profesionály z oboru public relations. V projektové části využívám poznatky jak z teoretické, tak z analytické části a navrhuji efektivní model začlenění public relations do integrovaných marketingových komunikací včetně metody měření efektivity PR nástrojů s přihlédnutím k očekávaným trendům. cs
dc.format 56 s. (68 654 znaků) cs
dc.format.extent 3523361 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject měření efektivity PR nástrojů cs
dc.subject trendy cs
dc.subject integrated marketing communication en
dc.subject public relations en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject interview en
dc.subject measuring the effectiveness of PR tools en
dc.subject trends en
dc.title Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace cs
dc.title.alternative The Importance of Public Relations in Integrated Marketing Communications and Its Impact on Efficiency of Other Communication Tools en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is the importance of public relations in the integration of marketing communications and its influence on the effectiveness of other marketing communications tools. Based on bibliographic search, in the theoretical part I look for expert support for carrying out marketing research on the given subject. In the practical part I analyse information obtained by means of a questionnaire inquiry from leading Czech companies and then I discuss the information with several public relations experts in the form of personal interviews. In the project part I use knowledge and findings from both the theoretical and analytical part and I propose a model of integrating public relations into marketing communications, including a method of measuring the effectiveness of PR tools, taking into account the expected trends. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18519
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
fekar_2011_dp.pdf 3.360Mb PDF View/Open
fekar_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
fekar_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account