Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Nečasová, Radka
dc.date.accessioned 2012-03-10T04:50:20Z
dc.date.available 2012-03-10T04:50:20Z
dc.date.issued 2011-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16984
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na cílovou skupinu matek s dětmi ve věku od narození do tří let. Hlavním cílem práce je nastavení optimálního komunikačního mixu pro tuto cílovou skupinu. V teoretické části se práce zabývá definováním cílové skupiny, zpracováním re-šerše literatury pojednávající o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu a formulací silných a slabých stránek jednotlivých nástrojů směrem k vybrané cílové skupině. V praktické části zpracovává analýzu současného stavu komunikačních aktivit jednotlivých společností včetně praktických příkladů a formou průzkumné sondy zjišťuje postoje k jed-notlivým nástrojům komunikačního mixu u cílové skupiny. Na základě výsledků průzkum-né sondy a teoretických poznatků zpracovává v praktické části návrh komunikační strategie pro produkt určený dětem do tří let. cs
dc.format 78 s. cs
dc.format.extent 3323543 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject matka cs
dc.subject dítě ve věku od narození do tří let cs
dc.subject porodnost cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject mother en
dc.subject child from birth till the age of three en
dc.subject natality en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject personal selling en
dc.subject sales promotions en
dc.subject sponsoring en
dc.subject research en
dc.title Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let cs
dc.title.alternative Communication Mix for Target Group Mothers with Children until 3 Years Old en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The Bachelor?s thesis focuses on the target group mothers with children from birth till three years of age. The aim of the thesis is to optimize communication mix for this target group. The theoretical section contains the definition of target group, describes the instruments of communication mix and defines the strengths and weaknesses of these instruments. The practical section presents the analysis of contemporary communication activities of several companies and includes specific examples. The research in the practical section determines the attitude of the target group towards various instruments of communication mix. The research and the theoretical knowledge result in the project of optimum communication strategy for products for children up to three years of age. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18709
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
nečasová_2011_bp.pdf 3.169Mb PDF View/Open
nečasová_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
nečasová_2011_op.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account