Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Kaláb, Dalibor
dc.date.accessioned 2012-03-10T14:11:48Z
dc.date.available 2012-03-10T14:11:48Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17235
dc.description.abstract Proč byste se měli zajímat o to, jakým dojmem působí vaše firma nebo produkt? A jak dosáhnout toho, aby působili vždy a za každých okolností kompaktním a jednolitým dojmem? Je to vůbec důležité, anebo je to jen další výmysl znuděných kreativců z marke-tingu? Cílem této práce je provedení strategické marketingové analýzy a zhodnocení stáva-jící úrovně komunikace metodou Balanced Scorecard s cílem rozhodnout o tom, zda je nutné přistoupit ke změně stávající korporátní identity, případně jaké hlavní cíle stanovit pro tvorbu zcela nové korporátní identity. Součástí práce je nezbytný teoreticko-metodologický aparát zaměřující se především na postatu korporátního designu v kontextu korporátní identity. Praktická část práce je věnována zpracování strategické marketingové analýzy v prostředí konkrétní české orga-nizace. Práce obsahuje také projektovou část věnující se hodnocení úrovně korporátní iden-tity dané organizace metodou Balanced Scorecard. Tato práce je určena všem marketingovým manažerům, ředitelům anebo vlastníkům jej úspěšně získat a používat. cs
dc.format 96 s. (151 888 znaků b. mezer) cs
dc.format.extent 5058687 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Korporátní design cs
dc.subject jednotný vizuální styl cs
dc.subject integrované marketingové komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject Balanced Scorecard cs
dc.subject Key words: corporate design en
dc.subject unified visual style en
dc.subject integrated marketing communications en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject Balanced Scorecard en
dc.title Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC) cs
dc.title.alternative Corporate Identity Design (CID) as a Strategic Component of Integraded Marketing Communications (IMC) en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated Why should you be interested in what impression your company or product makes? And how to reach the ability to make compact and unified impression in any situation and under any circumstances? Is it important at all or is this just another contraption of bored creatives from the marketing department? The aim of this work is to carry out a strategic marketing analysis and evaluation of the current level of communication by the method of Balanced Scorecard with the goal of making a decission if it is necessary to proceed to the change of the current corporate iden-tity, possibly what main aims to set for creating a totally new corporate identity. Part of the work is a necessary theoretical-methodological apparatus focusing above all on the essence of corporate design in context of corporate identity. The practical part of the work is devoted to the processing of a strategic marketing analysis in the environment of a particular Czech organization. The work contains also a project part dealing with eva-luation of the corporate identity level of the given organization by the method of Balanced Scorecard. This work is determined to marketing managers, directors or small and middle-size company owners who want to know the answer of if and how CID can help them and how to obtain it and use successfully. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 22895
dc.date.assigned 2011-05-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kaláb_2011_dp.pdf 4.824Mb PDF View/Open
kaláb_2011_vp.doc 132Kb Microsoft Word View/Open
kaláb_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account