Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Klugová, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-10T14:37:11Z
dc.date.available 2012-03-10T14:37:11Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17272
dc.description.abstract Ústředním bodem diplomové práce je koncept projektu s názvem UTB ? Univerzita, co Tě Baví?, jehož cílem je komunikace s potenciálními uchazeči o studium na Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část práce představuje vstupní bod pro pochopení problematiky marketingu škol. Objasňuje, jak probíhá komunikace neziskových organizací, konkrétně škol, jak vnitřní tak i externí komunikace. První část dále popisuje z teoretického hlediska konkurenci škol, image školy a nábor studentů. Náplní praktické části jsou marketingových analýzy, které zkoumají samotnou komunikaci UTB, konkurenční prostředí vysokých veřejných škol a také, jak se mění počet přihlášených uchazečů v průběhu let. První dvě části představují zdrojová data, díky nimž je vypracovaná třetí, projektová část. Podstatou projektové části je, na základě získaných poznatků, které jsou obsaženy v teoretické a praktické části, nastínit projekt na podporu komunikace UTB s potenciálními uchazeči o studium. Tento projekt je navrhnut tak, aby byl originální, jedinečný a pro cílovou skupinu také dostatečně atraktivní. cs
dc.format 85 s. (120.591) cs
dc.format.extent 2757968 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing školy cs
dc.subject marketing neziskového sektoru cs
dc.subject vzdělávací instituce cs
dc.subject školní klima cs
dc.subject image cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject nábor studentů cs
dc.subject potenciální uchazeči cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject mapa tržního bojiště cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject demografická křivka cs
dc.subject internet cs
dc.subject word-of-mouth cs
dc.subject veletrh cs
dc.subject multimediální prezentace cs
dc.subject motivace cs
dc.subject náklady cs
dc.subject school marketing en
dc.subject marketing of non-profit sector en
dc.subject educational institution en
dc.subject school climate en
dc.subject image en
dc.subject communication en
dc.subject competition en
dc.subject recruitment of students en
dc.subject potential candidates en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject market map of the battlefield en
dc.subject marketing analyses en
dc.subject demographic curve en
dc.subject internet en
dc.subject word-of-mouth en
dc.subject trade fair en
dc.subject multimedia presentation en
dc.subject motivation en
dc.subject costs en
dc.title Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium cs
dc.title.alternative Communications of Tomas Bata University in Zlín with Potential Candidates for Study en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The principal point of my dissertation is concept of the project calls ?UTB ? Univerzita, co Tě baví?, whose aim is communication with potential candidates for study on Tomas Bata University. The theoretical part presents the basics of school marketing. It clears up the basic principles how works communication in non profit sector, internal and external communication. First part describes school competition, image of the school and student recruitment. The practical part consist marketing analyses which examine communication on UTB, competitive environment of colleges, and number of applicants over the years. The first two parts represent the source information, which are developed by third part of the project. The essence of the project is based on lessons learned, which are included in the theoretical and practical part, to outline a project to support TBU communication with potential candidates. This project is designed to be an original, unique, and the for target group also attractive enough. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18398
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
klugová_2011_dp.pdf 2.630Mb PDF View/Open
klugová_2011_vp.doc 118.5Kb Microsoft Word View/Open
klugová_2011_op.doc 109Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account