Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drábková, Martina
dc.contributor.author Kopecká, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-10T14:45:30Z
dc.date.available 2012-03-10T14:45:30Z
dc.date.issued 2011-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17290
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice inzerce v regionálním tisku. Tato práce popisuje několik inzertních médií a jejich výhody a nevýhody. Pozornost je také věnována jednotlivým cílovým skupinám a segmentaci trhu. Podává přehled o modelu nákupního chování spotřebitelů. V praktické části je proveden dotazníkový průzkum. Dotazník zjišťoval nákupní chování respondentů a vliv inzerce na jejich nákupy. cs
dc.format 79 s. (97924 znaků) cs
dc.format.extent 5003379 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Inzerce cs
dc.subject reklama cs
dc.subject inzertní médium cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Advertising en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising media en
dc.subject segmentation en
dc.subject consumer's behavior en
dc.title Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku cs
dc.title.alternative The Analysis of Shopping Behavior and Perception of Advertising by the Readers of Valašský deník en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2011-09-14
dc.description.abstract-translated Presented thesis is dedicated to the problem of advertising in regional newspapers. Thesis describes advantages and disadvantages of advertising media, pays attention to market segmentation and outlines a model of shopping bahevior of consumers. In the second part is processed questionaire survey. Questionnaire found out buying behavior and the influence of advertising on their purchases. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22104
dc.date.assigned 2011-06-24
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kopecká_2011_bp.pdf 4.771Mb PDF View/Open
kopecká_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
kopecká_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account