Analýza marketingového komunikačního mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového komunikačního mixu
Author: Daňková, Hana
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu ve společ-nosti Jenny Lane, s.r.o. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše týkající se problematiky marketingu s důrazem na marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé prvky. V praktické části je na základně kvalitativního a kvantitativního průzkumu provede-na analýza současného stavu marketingového komunikačního mixu ve společnosti. V závěru práce jsou navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingového komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17294
Date: 2011-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 19720


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
daňková_2011_bp.pdf 3.569Mb PDF View/Open
daňková_2011_vp.pdf 90.13Kb PDF View/Open
daňková_2011_op.pdf 99.39Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account