Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o.
Author: Lašáková, Lenka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, analytické a projektové části. V první části jsou popsány teoretické poznatky nutné pro vypracování marketingového plánu s ohledem na malé a střední podniky. V praktické části je vypracována marketingová situační analýza (PESTE analýza, Porterův model, GE a BCG matice, analýza vnitřního mikroprostředí firmy). Poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze. V projektové části je vypracován marketingový plán, který vychází z předcházejících analýz. V marketingovém plánu jsou stanoveny cíle a strategie, které jsou poté podrobněji rozpracovány do akčních programů. Plán dále zahrnuje časový harmonogram, rozpočet, systém měření a kontroly a rizika spojená s realizací projektu. Na závěr jsou uvedeny přínosy marketingového plánu pro firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17335
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21081


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lašáková_2011_dp.pdfBlocked 3.624Mb PDF
lašáková_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
lašáková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account