Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury

Show full item record

No preview available
Title: Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury
Author: Diehlová, Terezie
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá postojem a vnímáním významné a tradiční kulturní akce ZLÍN FILM FESTIVAL cílovou skupinou vysokoškolských studentů jako potenciálních spotřebitelů události. Definuje kulturu a kulturní marketing. Upozorňuje na význam cílené-ho marketingu. Identifikuje marketingové komunikace využívané při propagaci místní kul-tury. Upozorňuje na mezery v komunikaci ze strany organizátorů ZLÍN FILM FESTIVALU s potenciálními návštěvníky z řad vysokoškolských studentů. Řeší možné zefektivnění propagace a komunikace k této cílové skupině.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17353
Date: 2011-04-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18372


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
diehlová_2011_dp.pdf 2.114Mb PDF View/Open
diehlová_2011_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
diehlová_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account