Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Diehlová, Terezie
dc.date.accessioned 2012-03-10T15:32:27Z
dc.date.available 2012-03-10T15:32:27Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17353
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá postojem a vnímáním významné a tradiční kulturní akce ZLÍN FILM FESTIVAL cílovou skupinou vysokoškolských studentů jako potenciálních spotřebitelů události. Definuje kulturu a kulturní marketing. Upozorňuje na význam cílené-ho marketingu. Identifikuje marketingové komunikace využívané při propagaci místní kul-tury. Upozorňuje na mezery v komunikaci ze strany organizátorů ZLÍN FILM FESTIVALU s potenciálními návštěvníky z řad vysokoškolských studentů. Řeší možné zefektivnění propagace a komunikace k této cílové skupině. cs
dc.format 83 s. (86 654 znaků). cs
dc.format.extent 2217101 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ZLÍN FILM FESTIVAL cs
dc.subject filmový festival cs
dc.subject vysokoškoláci cs
dc.subject kultura cs
dc.subject Zlínský kraj cs
dc.subject filmový průmysl cs
dc.subject propagace filmového festivalu cs
dc.subject místní kultura cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject ZLIN FILM FESTIVAL en
dc.subject film festival en
dc.subject culture en
dc.subject Zlin region en
dc.subject film industry en
dc.subject promotion of film festival en
dc.subject local culture en
dc.subject marketing commiunications en
dc.title Vysokoškoláci jako spotřebitelé místní kultury cs
dc.title.alternative University Students as Consumers of Local Culture en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This dissertation deals with the attitudes and perceptions of major cultural events and traditional event Zlin Film Festival by target group of university students as potential customers. It defines culture and cultural marketing. This work highlights the importance of target marketing. The dissertation identifies marketing communications used to promote local culture. It draws attention to gaps in communication by the Zlín Film Festival organizers to potential visitors from the ranks of college students. It solves more effective promotion and communication to this target group. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18372
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
diehlová_2011_dp.pdf 2.114Mb PDF View/Open
diehlová_2011_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open
diehlová_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account