Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Show full item record

No preview available
Title: Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Author: Slobodová, Zuzana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Teoretická část této práce se zabývá vymezením pojmu public relations. Popisuje odlišné přístupy k teorii vztahů s veřejností a zaměřuje se na popis jednotlivých nástrojů PR. Pojednává také o možných metodách měření efektivity PR aktivit. Praktická část vychází z teoretických poznatků zpracovaných v úvodní části práce. Je zaměřena na celkovou analýzu PR aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. s užším zaměřením na efektivitu media relations, která je zkoumána pomocí mediální analýzy. Na základě zjištěných výsledků se pokouší navrhnout budoucí rozvoj PR aktivit jako efektivního nástroje marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17392
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18773


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slobodová_2011_bp.pdf 1.675Mb PDF View/Open
slobodová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
slobodová_2011_op.zip 84.02Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account