Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování

Show full item record

No preview available
Title: Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování
Author: Cieślarová, Olga
Advisor: Závodná, Lucie Sára
Abstract: Téma bakalářské práce postihuje analýzu firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování dané firmy. V teoretické části je zpracována historie internetu obecně a rozvoj internetu v České repub-lice. Práce také sleduje vliv internetu na marketing. Část teorie je zaměřena na marketin-gový mix přizpůsobený podmínkám internetu, zahrnuje také otázku internetového prodeje a poskytuje pohled na fungování e-shopu. Praktická část obsahuje popis firmy, která je analyzována, a také prostředí, ve kterém se nachází. Dalším bodem práce je analýza internetového obchodu společně s průzkumem nákupního chování zákazníků. V neposlední řadě je v práci specifikována konkurence a postavení firmy v konkurenčním prostředí. Doporučení dalších postupů a zlepšovací návrhy jsou uvedeny v závěru práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17466
Date: 2011-05-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 22278


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
cieślarová_2011_bp.pdfBlocked 1.553Mb PDF
cieślarová_2011_vp.pdf 155.7Kb PDF View/Open
cieślarová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account